^^

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inga sådanna
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jadå, lilla stella blev född =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Bästa resan 2008? Har inte rest någon stans om inte gålö räknas =)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mikkiz
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 13/8-08
8. Vad var din största framgång 2008? Va?
9. Största misstaget? vet inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa..
11. Bästa köpet? Inget tror jag haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? skit saker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? kommer inte ihåg
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? hmm...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ingen aning.
16. Vad önskar du att du gjort mer? bantat...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit skit saker. hahah
18. Hur tillbringade du julen? Vilken nu eller förra året?
19. Blev du kär i år? Ja, jätte.
20. Bästa känsla? När min Victor bara ligger och håller om mig!
21. Favoritprogram på TV? GG.
22. Bästa boken du läste i år? Tror fan inte jag har läst någon bok haha
23. Största musikaliska upptäckten? huuu?
24. Något du önskade dig och fick? Victor=)
25. Något du önskade dig men inte fick? vet inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Kommer inte ihåg, var bara hemma tror jag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? ehm, fjortis typ eller jag vet inte haha.
29. Vad fick dig att må bra?  Mikkiz
30. Vilken kändis var du mest sugen på?Charlie Hunnam
31. Vem saknade du?  Cornelia
32. De bästa nya människorna du träffade?
Victor Jinneby och  Mikaela Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0