Morgon.

Nu har jag vaknat efter inte en så lång sömn. Gick och la mig vid cirka 06.00 och nu är kl 13.28. Så lite sliten känner man sig. Det där inlägget där det står Gålö minnen. ska egenligen inte vara där utan på en ny "mapp" eller hur man säger där det står "bilder" men det funkade inte så bra för mig så om någon kan hjälpa mig skulle det vara snällt =) Idag kommer Victor hem, mmhm jag vill bara pussa på honom. Även fast han bara har varit borta sen igår!-.- Haha. Jag vet att jag är töntig, men jag kan bara inte vara utan honom. : ' ( Ja, men idag, vad ska man göra då? vet inte... vet inte ens vad det är för väder ute, för jag orkar inte resa på mitt feta arsle och gå en meter för att dra upp parshienen och kolla hahah. Fan vad jag är hungrig, va hungrig redan innan jag gick och la mig. Så nu blir det väl för att äta frulle:D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0