Nyp mig i arslet och säg Muuu!

SJUKT.. igårkväll loggade jag in på msn och kollade runt och snackade lite med folk.. som man då brukar göra på msn haha.. Men iaf, sen ser jag att det står "Amir" och jag tänkte ju inte på att det kunde vara Amir Akrouti, ni vet "Gaybloggen.com" så jag trycker upp sidan och ser en bild på honom, Hur jävla coolt ät inte det, jag vet att han är en helt vanlig människa, men HALLÅ???? liksom Amir? Och jag fattar inte hur jag fick den.. för han har ju skrivit sin hotmail adress i sin blogg men jag kommer inte ihåg att jag har lagt till den, IQ fiskmås liksom, men antagligen har jag väll det bara att jag inte kommer ihåg det.. Jag tror han tyckte jag var lite dumihuvet... För jag fattade ju inte att det var han, så jag skrev typ hela tiden bah: .. "e de du`?"  " e det verkligen du?" och sånna jävla saker.. känner mig så jävla korkad alltså haha =)=)
Och jag typ avgudar honom, ne men ni fattar... läser bara han blogg och sånna saker.. FAN VA COLLT hahha :)
Amir, du är bäst! :P

pöss    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0