Snart jul!

Aa, nu är det snart jul och vad ska man göra? Har ingen aning faktiskt, vet inte vad jag ska ha på mig, varken på jul eller nyår? Hjälp någon? Skulle ha jobbat idag.. pappa ringde mig vid 9 och bad mig hjälpa honom dela ut papper i fiskis-.- eller hur? men iaf jag tänkte att jag kunde göa det så ringde jennifer och frågade om hon ville hjälpa till, det ville hon. Men sen fick vi veta vad vi skulle få för betalt. HAHA nejtack säger jag bara. Så nu ligger jag här och tar det lugnt ist, ska åka till forum med Jennifer och köpa julklappar. Antligen haha. Har inte haft tid, men nu jävlar! Så det är bara att vänta på att jennifer ska vakna, så är det bara att åka sen..Hihi, JULKLAPPAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0