Glömde bort..

Haha förlåt att det tog ett tag att skriva om vad jag gjorde i söndas och igår, men det var lite korkat av mig, jag glömde bort att jag hade en blogg haha, *pinsamt* men iaf, i söndags träffade jag Mikkiz, vi käkade på grillen, fan va länge sen det va, och jag märkte hur grymt jävla mycket jag saknat henne. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, tog det lugnt med Victor tror jag.. höhi =)
Igår, (Måndag) gjorde jag inte mycket, log och sov typ hela dan tills Victor kom hem, vi gjorde inte så mycket, på kvällen lagade vi mat, mackaroner och falukorv, jätte svårt... >.< men gott blev det iaf xD Linus åt här oxå, sen drog vi ut och gjorde typ ingenting, sen åkte hem och sov, typ en helt vanlig dag för mig hoho.
Sen idag dåra har jag bara legat i soffan och suttit framför datan och kollat på tv, väntar på att Victor ska komma hem så ska vi hitta på något =) men men, nu ska jag kolla lite på tv.

pöss Haagsteen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0