Söndag!

Sitter i sängen med Victor på min vänstersida och vet inte vad jag ska göra idag. Vet inte ens om jag orkar gå ut, Victor ska iaf upp till garaget, typ ställa nån bil där som han fårr av Micke =)
Men vad har hänt i helgen då?!?!


Fredag: På dag gjorde vi inget speciellt, sen drog jag och Victor hem till Rikard och bada jaccuzzi med Jessica och Tim oxå , blev lite för mycket av det goda så när vi skulle in och duscha fasnar tån mellan två stenplattor, så nu tror vi att den e bruten ( 99,8 % säkra) haha, inte skönt inte skönt. Sen drog vi typ hem, Fredrik och Fia kom och hämtade oss.

Lördag: Igår va vi i froum på dan, köpte lösnaglar, en ring och en jätte fin skjorta till min far eftersom det är farsdag idag =)
Sen blev det party party, och man nu kan kalla det de, mer kaos kaos, höhö!!. Alla va typ jätte fulla och alla gjorde illa sig, Victor och Roman skar upp fingertopparn, Alla ville slå folk Bög Jimmy vart biten haha och Niklas deckade på toaletten i sin egen spya typ hahahaha. Lyckad kväll!! Va där till typ halv tre sen drog vi hem och sussade xD

Söndag: Ja nu sitter jag här som jag sa förut. Vet inte, kanske vill gå på bio eller nått, det skulle vara mysigt, men nu ska jag, aa inte sitta vid datan längre, så vi hörs mer senare om vad det blev till arr göra idag, hihi

pööss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0