Älskling..

Är fortfarande hemma, ringde mamma och sa att jag ska gå efter luchen, fast jag har inte orkat gå upp och kolla när vi har lunch haha, jag har gjort lite nytta iaf, har laddat in bilder, om man nu ska kalla det för någon nytta!?! Höhö xD
Håller på att somna och tittar på en pissigt tråkig film, vet inte varför men har fasnat.. Aja, jag ska väl kolla vidare så blir det väl mer sen
.

Tjhuuhu.. / Haagsteen
 
 
                                



Min älskade lilla Bozze, är han inte söt?

Kommentarer
Postat av: andrea

gud va söt! ni får ta och komma och hälsa på mig någon dag, haha <3

2008-10-11 @ 13:13:34
Postat av: haagsteen

haha okeej, :)

2008-10-25 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0