Förslag!

Nu e det så att Mikaela Karlsson fyller år den 27 oktober. Och jag har lite svårt att bestämma mig vad jag ska köpa. Hon är en typisk tjej som gillar typiska tjej saker, ( fast det finns ju ingen som är som Mikkiz ) Så här är en liten lista på vad hon vill ha:
Smink..
Kläder..
Skor..
Väskor..
Smycken..
Parfymer..

Och sist men inte minst POWERKING.. Höhö xD
Men jag är ju inte så rik så jag kan ju inte köpa allting, men nånting iaf. Och jag är ju verkligen sämst på att köpa presenter så ni får gärna komma men förslag och mer ideér om det är så, Men Mikkiz, kom ihåg att det är direkt från mitt hjärta till dig! xD>.<  Så, ja vi får väl se vad det blir:)

../ Haagsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0