Höstmorgon!

Nu sitter jag här igen, framför datan i soffan och kollar på något jag inte vet vad det är. Hösten är verkligen fin, kollar ut genom fönstret och ser solen skiner, och träden har alla höstens färger!  
Kl är 09:56 och jag är redan vaken och har typ varit det i en timme nu! Kan inte förstå att jag kan vara så jävla pigg.. helt unbeliveböl !!  Idag vet jag inte vad jag ska göra ska kolla vad Mikaela och Philippa gör, kanske kan vara med dom.. det var ju så längesen. jag saknar dom verkligen! Victor sitter i andra soffan och jag vet inte vad han håller på med. Vad ska man äta till frukost dåra? Jag vet inte så därför ska jag gå och kolla vad vi här så blir det mer bloggande sen!

Love.../ Haagsteen



                                               

Jag älsker er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0