Kaaallt..!!!

Varför ska det alltid vara så jävla kallt i Sverige. Kan inte Sverige typ vara som Afrika eller nånting, sommar året om! Nu när man har skaffat hund måste man ju gå upp vid 6 för att hunden måste ut, de e ju så sjukt jävla kallt ute då. Aja.. >.<!!
Nu gör jag inte så mycket, kollade på " Vakna med the Voice" för ett tag sen, och Sanna Bråding va med, så jag passade på att läsa hela hennes blogg. Och jag säger bara att hennes liv verkar inte ha varit någe roligt. Och det var ju tänkt att jag skulle gå till skolan, men det orkar jag verkligen inte, har sveriges största mensvärk, jätte trött och piss ont i huvet. Vet inte så mycket jag ska skriva förutom att jag vill ha sommaren tillbaka. !

Ha det.. / Haagsteen




                                                  kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0