Kvällen min..

Det har inte hänt så mycket ikväll, käkade hemma hos Victor, Bozze va med ofc! Sen ringer Mikkiz och säger att några brudar och hon sitter och förar hemma hos henne, så frågar hon om jag vill komma, vilket jag såklart ville, så jag och Bozze knallar dit och sitter där ett tag innan dom skulle dra vidare hem till Jimmy.. suck, jag kunde inte följa med eftersom jag hade Bozze med mig, så för min del blir det att gå ner till Herrgårn där pappa sitter. Alla gamla kärringar där nere är alltid så jävla packade haha as kul att se dom famla runt där! Fick 300 hundra spenn av pappa för att köpa en Ipod av Linus, Tack så mycket Linus för det billiga priset! puss på dig gubben.. Pappa och Bozze knallar hem och jag träffar Jennifer och Lisa så är med dom resten av kvällen. >.< två fiina pinglor det =) Sen var jag ju såklart tvungen att åka hem för att gå ut med skit hunden.. så där tog min kväll slut, och nu sitter jag här och har precis insett att ingen borde orka läsa något så tråkigt som jag precis och skrivit, hahaha, kan inte vara så intressant!

Nu blir det nog att bara kolla runt och vänta på att Victor ska komma, han är så envis att han ska sova här även fast han kommer hem typ kl 3 inatt och att han ska GÅ hit as packade från sig.. AKAKAK!

Aja puss på er.. / Haagsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0