Let me love you!

Tjhollahopp, sitter här igen och gör ingenting, lyssnar på Mario- Let me love you! haha, LÄNGE SEN. Idag vet jag inte vad som kommer hända, någon som har något förslag på vad man kan göra en såndan här regnig söndag? Skriv isånnafall xD
Vill helst bara ligga hemma med Victor och mysa, men men.. Vi får se vad som händer. 
Vill åka och handla oxå, höhö, har inte varit i nya forum yet. >.< + att man måste ju ha pengar för att kunna handla oxå. Och nu är det på rikigt oxå, nu jävlar ska bantas! Sa till mamma nyss att aldrig köpa oboy mer, även fast jag älskar det. ska börja äta nyttigt! Igår på McDonken tyckte jag att jag var jävligt duktig fast ändå inte, köpte en glass tog två tuggor ( eller hur man nu säger ) sen gav jag bort den, DUKTIG FLICKA ! Victor och Bozze ligger och bökar vid mina fötter fast jag vet inte vad dom gör. haha ser inte, ni vet skärmen ivägen! =) Nu ska jag nog kolla på tv, så blir det mer skriva sen!

Puss så länge.. / Haagsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0