Mahaau..

Fan vad jobbigt det ska vara då, allting.. mår skit dåligt i maggen min, har missat ett engelska prov, så vet inte när jag ska göra det och har Hk prov imorn, kan ingenting, Fan vad jobbigt det ska vara då.. Just nu sitter jag här vid datan och ser min mamma sitta och läsa tidningen i ögonvrån.. Tittar på någon skit tråkigt program på tv4 fakta, som mamma vill tittta på och jag får såklart inte byta. Har inte varit i skolan på hela veckan, först var det ju bara för att jag inte orkade men nu mår jag seriöst dåligt.. tror jag håller på att bli dålig. Typ magsjuk eller nånting. "/ Och man märker verkligen att vinter bara rasar in, det är ju snor kallt ute.Aja.. Ingenting roligt händer så det blir väl att sova vidare...

puss&knull hjärte gull/ haagsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0