morotspaj...

Nu sitter jag här igen och kollar på tv, jag är så jävla lat! Min hund är så jävla äcklig, han bajsade inomhus, sen innan jag han ta bort de så hade han käkat upp de. Fatta phsykad hund alltså! haha.
Men det har inte hänt så mycket i helgen skulle ha träffat philippa i söndags men jag glömde bort att höra av mig, Sry gmn!
Sen har jag också kommit på vad jag ska köpa till mikkiz men det kan jag inte säga här, ifall hon skulle se =)
Jag börjar om 5 min men jag orkar verkligen inte gå på fysiken, så jag går nog efter lunch ist! Men nu orkar jag inte mer haha är fett trött, fast vill bara säga att jag saknar er, ni vet vilka ni är och det var inte meningen att det skulle bli såhär.. Jag älskar er!


Ha det bra.. / Haagsteen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0