Satskit!

Nu är det onsdag och jag glömde skriva igår, men i Måndas var det fan roligt, (tycker jag iaf) fast lite kaos blev det med snutar, och massa shit. Jag och Muche hade iaf roligt inne i Philippas mammas rum hahaha. Sen drog vi ut och satt vid boogård skola, hahaha, Roligt roligt, och hoppas du oxå hade roligt Mikkiz. Aa, nu sitter jag här och har ingen mobil, vet inte varför men den slutade bara fungera"/ Faan vad sur jag bli jävla satskit. Vet inte vad jag ska göra idag förutom att rida dåra=) yippie. Ne ska ta något att äta tror jag, (om jag nu hittar något) höhö

Lovee.. / Haagsteen

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du en blogg om du aldrig skirver?

2008-11-06 @ 15:49:15
Postat av: widerknark

de får väl hon bestämma själv, och ingen har tvingat dig att läsa idiot





saknar dig anna<3

2008-11-14 @ 04:24:24
Postat av: haagsteen

haha bra där sara!



jag saknar dig oxå gumman!<33

2008-12-01 @ 17:55:10
URL: http://haagsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0