Vad händer ikväll?

Vill dra ut och göra något roligt, vet inte vad men har varit inslåst i två dar nu haha, skit länge. jag skulle aldrig kunna leva som handikappad eller nått sånt! haha. Victor har dragit och jobbat med sin far och jag sitter här SOM VANLIGT och kollar på nånting på tv som jga inte vet vad det är. Jag hade tänkt att för första gången på en vecka typ ska jag sminka mig, Victor ska på fest ikväll, åldersgräns 18, så såklart kommer inte lilla jag in, även fast jag vill så himla mycket, så jag får roa mig på egen hand. HÖHÖ. Vill vill vill vara med mikkiz ikväll, hoppas hon vill detsamma. Mamma tjatar som en jävla jude på att jag ska stimulera min lilla skit hund så det blir väl stt göra det hela kvällen, ne jag skojja, men nu måste jag göra det iaf,  blir mer om vad exakt jag ska göra ikväll om det nu är så intressant =)

PÖSS... / Haagsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0