Jag är en slampa!

hejsan, förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, jag har varit lite upptagen, men iaf.
Nu sitter jag här hos min lilla Slampa Louise Öberg, hade tre timmars håltimme så vi gick hit, nu orkar vi inte gå tillbaka.
Ja vet inte vad jag ska skriva för det har inte hänt så mycket på sista tiden, fast idag på morgonen hade jag EVK möte, kom inte fram till så mycket förutom att jag kanske ska få spec schema! Haha, SÅÅ jävla lat! >.<
Jag kommer väl skriva lite mer senare, Och tack Kusin ( Sofia Zillén) för att du kommer att hjälpa mig!
Nu ska jag umgås lite med min Slampa och Min Hora ( Sofia Svensson) ha det gött så länge!

So long suckers.. / Hagsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0