Mikkiz, jag snor den av dig!

Haha, asso förlåt men jag var bara tvungen:) har så tråkigt så det kändes som ett bra sätt att få tiden att gå fortare!

Har du pussat nummer 2? Nej, Anders.. träffade honom på sthlm crusingen!
Vad har du för relation med nummer 20? Danni, min lilla smula!
När ska du träffa nummer 30?  Fia sis, ja det blir väl imorn vi frullen!
Vad var ditt första intryck av nummer 33? Fille mi blondi, haha typ , Fan va kort!
Hur/var träffade du nummer 9?  Steven, jobbar som publikvärd på Råsunda så nån match nån gång:)
Gillar du nummer 40?  Ja det gör jag, Jessica!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Jaa, senast idag, min lilla fjortis Andrea! 
När ska du träffa nummer 14 nästa gång? Haha, aldrig hoppas jag, carl-alfred! uuuyhh!!!-.-
Skulle du kunna gå ut med nummer 7? Ja haha, Anton.. eller vad menas med "gå ut"?
Känner du nummer 1? nej faktiskt inte, Nån Alex som e Camillas kompis.
Skulle du kunna ge nummer 38 en kram? Njaa, jag vet inte.. Jajje?!:S
Vad har du och nummer 6 för relation?Den person jag har känt hela mitt liv Annina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0