Ny blogg!

Heejsan,
nu skaffar jag ännu en blogg. Fast den här gången vill jag att den ska funka, första blev bara ett inlägg i, sen den andra orkar jag inte med längre! Haha, men jag har fortfarande inte riktigt fattat vad man ska skriva om, kollar och läser massa andra bloggar, men det ser ju så otroligt lätt ut. Jag skulle aldrig kunna skriva sådana saker som vissa skriver, fattar inte vart alla får allt ifrån?!?! Helt sjukt^^,
Aa, men vad har man gjort idag då;?
Inte så mycket, varit i skolan, HELA DAN! *stoolt* sen varit hemma och gjort läxa, ska virka en halsduk i slöjden!
Jag har ju oxå ridigt som jag gör varje onsdag. Träffade Helena, Cassandras mamma i stallet idag, med deras OTROLIGT söta hund! Grand danois, bara 12 veckor, fast redan större än ett hus! haha. Inget mer har hänt, förutom att jag kom på att jag ville ha en blogg, och jävlar Höhö!

Ha det gött / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0