Skolan... HAHA!

Jadu, vad har hänt idag, inte så mycket. Började imorse, när jag gick upp för att kolla vilket väder det var för att kunna bestämma vilka kläder jag ska ha. Då halkar jag typ på en strumpa, >.< fast som tur va så kom huvudet på min mjuka säng. Så jävla klantig! Höhö.. Det var ju typ pissit väder så jag sätter på min värsta jackan och mössa & hela kittet! Börjar 08.30 fast kommer till skolan typ 09.20, och precis när jag kommer innanför dörren så säger Pia till mig bah : Vad fan gör du här?! Jag tänker bara, : Vadå är det inte bra att jag går i skolan?!.. Då säger hon att vi ska origentera i velamsund, FAN vad sur jag blev, det visste ju fan inte jag om, så jag tänker : aa men jag går upp och hämtar lite böcker så jag kan göra läxor hemma. Sen igen påväg ner kommer EVA, och bah : Anna, vad gör du här, ska inte du vara på velamsund?.. Jag svarar inte, då säger hon att jag ska komma in till henne och jobba, så jag bah, aa okej visst, jag orkar ändå inte gå hem. När jag öppnar dörren sitter Vendela där,http://vendelala.blogg.se/.. så hon och jag får sitta hos Eva hela dan! Sen när dan nästan är slut så får hon sitta och jobba typ tönt matte hahahahaha, och hittar nått sjukt, typ ett tal där det står. " hur mycket väger en normal stor banan, 40 g, 140 g, eller 400 g! Hahaha, det var roligt!xD
Nu sitter jag här och käkar " Malaco, Brio frukt original." och en kopp kaffe!  Ska rida sen, så det blir väl mer senare ikväll.

So long.. / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0