Fredag den 13!

Hejsan hoppsan. Hur mår ni alla idag, har eran otur börjat? Hehe. Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag har haft någon otur just speciellt på den här dan! Det tror jag inte iaf. Jag brukar inte ha otur med " myter " jag hade en svart katt, jag la nycklarna på bordet osv! Så jag är inte speciellt rädd heller, men glad är jag iaf. För jag och Victor har ett halvår idag, riktigt mys:]
Älskar dig gubben!
Så... fredag, vad ska ni göra idag?! Jag ska ju såklart vara med Victor, vi ska åka på bio, käka middag. Ni vet... det vanliga man brukar göra. Och Frida, mikkiz kompis. Vill att jag ska följa med hem till henna idag oxå... hmm, men jag kan ju inte. fast jag hade gärna följt med! Nån annan gång =) Ne, nu ska jag klä på mig så hörs vi senare!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0