Godmorgon!

Godmorgon på er allihopa. Nu har jag vaknat efter en inte så lång sömn. Somnade vid 4 och vaknade vid 11. Inte så bra kanske :S  
Nu snart ska jag gå och äta frukost, *undra vad man ska äta* Håller oxå på att ladda ner filmen Raise your voice med Hilary Duff. Philippa, skrev i sin blogg att den var ganska bra, så då måste man väl ta och kolla på den hehe. Vad ska man göra idag då?!
Jo, eller aa vet bara en sak, och det är att städa Victors rum. ORDENTLIGT och det menas med att skura och skrubba på varenda plats. uuurk, men det är väl bara jag som stökar ner där egentligen... innan jag kom dit var det väl väldigt rent där! Haha, men ne vi hörs senare ska ta mig en ilten frulle nu.

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0