Hemma hos mikkiz!

Hejsan hejsan, nu sitter jag här hemma hos Mikkiz! Det gick bra i skolan idag, men det var så roligt för... idag har jag utsläppt hår för ovanlighetens skull. Och INGEN kände igen mig! hahaha. Trevligt trevligt. För jag har ju alltid vara den där pojk-flickan men mjukisbyxor, stora törjjor, inget smink och uppsatthår! Men nu med tiden har jag ändrat mig lite. Börjat ha lite tjejigare kläder, och sminkat mig lite oftare. Så det är ju bra. För tjejer ska ju vara just tjejer! haha. Men men, jag har ju fortfarande "killen" i mig... Ovårdat språk, biter på naglarna och beteer mig inte tjejigt alls. Men det här är ju en bra början iaf!

Aja, men vad ska man göra idag?! Ingen aning, ska kanske följa med PH och Mikkiz till folkan ett tag! Men vi hörs senare!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0