Måndag!

Sitter hemma nu och kom hem från skolan för ett tag sedan. Victor slutar snart då har jag lovat honom en massage . Eftersom han har så ont i ryggen så tänkte jag vara lite snäll =) Idag ska jag väl bara vara hemma tror jag ,  eller jag vet inte.. haha har ingen aning. Någon idé någon?! ^^, Haha, jag har lyckats lite med att gå ner i vikt.. ni vet det jag snackade om för att tag sen. Så nu tror min mamma att jag knarkar ist. Haha, hon blir aldrig glad för min skull utan hon ska alltid hitta nånting som man kan laga på eller säga emot. För jag äter ganska mycket, och det är det hon ser, så det är väl därför hon tror det.. Men det gör jag absolut inte. INTE bra! Men men, nu ska jag gå och hämta en banan haha, så hörs vi mer senare!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: jenny

jättesöt blogg :)

2009-02-02 @ 20:09:56
URL: http://jjenys.blogg.se/
Postat av: anna

Tack så mycket =)

2009-02-03 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0