Snor den av Philippa!

Namn 1 - Andrea Hall
 Hur länge har ni känt varandra? - hmm, sen förskolan... typ 9 år =)
Har du pussat honom/henne? - ja det har jag väl, haha
Känner du honom/henne bra? - njaa, jag gjorde väl det men vi umgås inte längre!


Namn 5 - Anton
Är ni släkt? - Haha, nej verkligen inte!
Hur är han/hon till sättet? - Stöörd men ändå jätte söt! hehe
Kan du berätta hemligheter för personen? - Nej, det kan jag nog inte!


Namn 10 - Bullen
Har du sänt personen ett sms? - väldigt många!
Är det en tjej? - Nej ;)
Går personen i samma skola? - Nej, men gick i den skolan för några år sedan!


Namn 13 - Carl-Alfred
Kramat personen? - Nej.
Hur gammal? - ingen aning!
Bor? ingen aning!
Hatar du personen? - ja typ!


Namn 15 - Cassandra S
Har du besökt personen? -Hemma hos henne eller? Ja isf!
Är han/hon trevlig? - Nja...
Vad börjar hans/hennes namn med? - C..


Namn 18 - Dali
Har du kramat henne/honom? - Ja.
Har du sett personen full? - Hahaha, jaaa!
Är personen äldre än du? - Nej =)


Namn 20 - Danni Virdeby

Är han/hon vacker? - Ja, men fjortis!
Bästa minne av personen? - Har väldigt väldigt många. Vet inte vilket!
Har du hennes/hans msn? - Ja det är klart jag har!


Namn 22 - Desireé Mattsson
Står han/hon nära dig? - Ja, jag tror det!
Har du kramat personen? - Många många gånger!
Har du varit förtjust i honom/henne? - Haha, nej inte på det sättet!


Namn 25 - Emil Nygren
Beskriv med ett ord: Säääämst!
Bor personen i samma stad som du? - ja tyvärr!
Har du sett honom/henne i en dröm? -nej aldrig, skulle spy!


Namn 28 - Fanny Ryman!
Första tanke? - Vad fan gör hon här?!
När träffade du senast personen? - Jätte länge sen!
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Kommer inte ihåg!


Namn 32 - Helena S
Har du sett personen naken? - Nej.
Ge ett smeknamn: Va?
Flicka eller pojke? -Tant


Namn 37- Jesper Schmisk
Umgås du med personen? -Nej,
Spelar han/hon någon sport? - Ingen aning
Vad har han/hon för hårfärg?- haha, inte en blekaste!


Namn 41- Jimpaa
Tror du denne har bra betyg i skolan?- Det här jag ingen aning om!
Står ni varandra nära?- Nej det gör vi inte!
Håller ni kontakten om 5år?- Nej,


Namn 52- Linqan
Är han/hon vacker?- Nej haha
Träffas ni ofta?- Nej nej.
Kan ni skratta åt allt tillsammans?-Haha, brukar inte skratta med honom!


Namn 56- Lovisa Cosmo
Gillar du han/henne?- Nja inte mer än " vän " haha
Har ni många minnen ihop?- Nej, några stycken.
Tror du han/hon tycker samma om dej, som du om han/hon?- Vaa?


Namn 66- Mikkiz Sötnos!
Bor? - Nacka
Speciellt minne? -Många, men kommer speciellt ihåg statoil, mikkiz du fattar =)
Hur känner du personen? - Genom Philippa tror jag.


Namn 76- Philippa
Vart såg du personen första gången? - I skolan för nått år sedan!
Hur länge har ni känt varann? -Hmm, nått år kanske jag vet inte!
Är han/hon snäll? - Jaa, hon är otroligt snäll!


Namn 95-  Robert Fimpen!

Betyder han/hon någonting för dig längre? - han har nog inte betytt nånting för mig. Asso jag vet inte haha!
Har ni någonting genemsamt? - Vi gillar pizza?=)
Vad har han/hon för hårfärg? -Mörk brunt typ =)


Namn 99- Sara Wirenbark
Umgås ni? - Nej inte så mycket längre. Men jätte mycket förut!
Kan man lita på honom/henne? - Ja det hoppas jag!
Har ni gemensamma vänner? - Jaa många!


Namn 106- Stisse
Är ni födda samma år?- Nej verkligen inte'!
Har ni gått i samma skola?- Nej.
 Bor han/hon nära dig?- nej!


Namn 113- Victor Jinneby
När sågs ni sist?- Imorse!
Hur känner du honom/henne?- Vi är tillsammans=)
Är ni fortfarande vänner?- Han är min bästa vän, han är min pojkvän!


Namn 116- Yassin
När ska du träffa honom/henne nästa gång?- ingen aning.
Är han/hon äldre eller yngre än dig?- Han är äldre.
Är han/hon längre än dig?- jaa det är han, ganska mycket :)




Det var det, nu har jag fördrivit tiden lite till haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0