Tidsfördriv!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Jag kommer inte ihåg vem det var! Hehe.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Många gånger. "/

3. Vad åt du senast?
Hemmagjod pizza!! Gott!

 4. Har du fått någon komplimang idag?
Ja, faktiskt, att jag har fina ögon =)

5. Har du varit med i en rättegång?
nope!

6. Är du polare med grannarna?
Haha, neej...

7. Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige! *kuuul*

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår faktiskt =)

9. Har du haft en stalker?
 Ja, det har väl alla nångång =) Just nu heter den Biina=)

 10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Aah, Laban heter han!

11. Hur bra är din syn?
piss dålig!

2. Var är dina syskon just nu?
Jag har absolut ingen aning!

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Hemsk hemsk dröm!

14. Vem ringde dig senast?
 Min pappa!

15. Vilken tid gick du upp imorse?
kommer inte ihåg, typ 06.10!

16. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska umgås med min fantastiska pojkvän!=)

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Har du pengar på tele?

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?

haha brukar inte ta på kändisar!

19. Vad finns i din bakficka?
Jag har ingen bakficka!

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag sov..!

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Gå in på toan... även om jag måste "göra" nånting på toan eller inte. =) hehe

22. Vad ska du göra efter det här?
Jag har ingen aning, börja platta håret tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö klart jag e din stalker vem ska annars vara de? ;)

2009-02-16 @ 21:52:08
URL: http://pwm.blogg.se/
Postat av: anna

hahahah=)

2009-02-17 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0