Tisadag!

Igår trodde jag att jag skulle dö, hade så fruktansvärt ont i magen.Det kändes som att någon försökte slita ut alltihop man har där inne! urk! Men jag försökte iaf gå till skolan idag men det gick inge bra. Kunde knappt prata för att det gjorde så ont i hela kroppen, så gick hem ist för att vila upp mig till imorn! Då VIctor fyller hela 18 år! Stoor pojke du kommer blir! Så då blir det väl att åka och handla presenter till älsklingen idag! Måste bara vänta på att mamma ska komma hem med pengar till mig =) ni vet ... "mamma betalar" =) Jag vet att det är lite tidigt nu men har hittat en jätte fin bikini på http://www.halens.se den är vit men ringar i eller hur man ska säga! Visar bild lite längre ner i inlägget så ni får se =) Man måste ju vara ute i god tid haha! Men nu ska jag gå och ta mig en liten isglass , gud så gott!
så hörs vi senare.

puss&kram





Kommentarer
Postat av: sigge

e det där du på bilden ???

2009-02-04 @ 15:49:42
Postat av: anna

haha, nej tyvärr...

2009-02-05 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0