2009, ett nytt år!

Okej, nu ska vi göra ett nytt försök med att blogga. Som ett nyårs löfte kan man säga =) Ska försöka få Ph att designa om min blogg, för den ser ju lite tråkig ut, hon är riktigt duktig faktiskt, kolla in http://miikaelakarlsson.blogg.se,. Hennes designe har ph gjort=) Men men, det är det jag förrfarande inte har fattat, vad ska man skriva om?! Förslag? Man ser ju hur dom stora bloggarna har gjort nu början av 2009.. skrivit om sitt 2008. Men jag har verkligen inte tid och ork att göra det, har inga bilder typ så det blir väldigt mycket text, vilket blir väldigt tråkigt kan jag tro. Men två personer som jag kommer komma ihåg från 2008 är, Victor Jinneby, min nuvarande pojkvän och Mikaela Karlsson, hon som gjorde mitt liv lättare att leva! Och jag vet att vi har glidit ifrån varandra Mikkiz, men jag vill verkligen inte tappa kontakten med dig, hoppas du förstår det! Och Victor, du betyder allt, du är mitt allt. Du äger mitt hjärta älskling!
Ne men nu ska jag äta lite glass=) det skulle väl vara gott? hehe.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0