jadu,...

Fan vad skönt, att snön börjar försvinna, jag gillar verkligen inte snö. Och hoppas det håller sig över 0:an nu, (fast inget regn tack) det är ju så jävla kallt ute. uuuuurkhh. Men på jul och nyår ska det ju vara snö. Det är ju en självklarhet, eller vad säger ni?! Det är ju ingen jul om det inte är någon snö ute. Så då är det faktiskt okej med snö=) hehe... fan vad jag babblar om den här snön, som jag sa.. jag vet inte vad jag ska skriva.. Ska jag skriva om det jag tycker är kul, eller vad som har hänt idag? Kärlek och sex? problem hemma eller i skolan? det är det som är frågan, jag vet ju inte vad som är intressant "/  Jag måste börja skriva mer, för då kanske man får in snittsen, haha. Ne, nu ska jag nog sova vidare, är väldigt väldigt trött=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0