JAG LACKAR!

Datorn bara slutar fungera. Varför händer detta? Och jag är ju så jävla lat, om jag inte har min egen dator att skriva på så orkar jag inte skriva alls haha. Åkte med Jennifer och "shoppa" skor. Åkte till forum först, hitta ett par skit snygga för 1200:- men kom sedan på att i Sickla på "skopunkten" har dom ju tag tre betala för 2 + rea så då åkte jag dit ist och hitta tre fin fina skor. Ingenting speciellt märkvärdigt men bättre än ett par slitna "uggs" hehe. Så åk dit om ni vill ha fina skor för billigt pris!
Fick tre par för ca 700:- Bra va?!  Aja, nu ska jag väl ligga och mysa med lilla Bosse och vänta på att victor kommer hem.

puss&kram


Skorna jag köpte =)...



349:-



349:-



99:-

Ja, jag tycker dom är fina iaf =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0