Saknaden..

Jag fick ett sms i natt av en viss person kl 02:24:26... Där stod det att jag var det bästa som hade hänt henne. Jag har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv, jag nästa lyfte! Visst är det så jävla underbart när man får sådana sms av någon man älskar?!
Och gumman, du är det bästa som har hänt mig oxå, och jag saknar dig så det gör ont !!






 Aja, nu sitter jag iaf här i soffan och ska snart gå till skolan, första lektion: Bild.. någonting jag är någorlunda bra på iaf så.. en bra början av dan om man säger så =) Men ne, nu ska jag nog klä på mig lite kläder, man kanske inte ska gå naken till skolan, hehe!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

2009-01-26 @ 14:19:54
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0