snälla ge mig värme!

Vaknade för inte så länge sen av att jag frös. Victor hade öppnat fönstret innan han åkte och jobbade.. FYF*N säger jag bara, jag vill ha värme och sommar nu, bara kunna gå runt i shorts och ett linne! Uuuursh, blir bara ledsen när jag tänker på det.. hehe.
 


sommar.. NU tack=)
tagen av Andrea.
(http://aandreeea.blogg.se)





Idag tror jag att jag ska träffa Jennfier, om jag inte hörde fel igår ^^, annars tror jag att jag bara ska vara hemma=)
eller justdet, ska byta rum med mamma och pappa idag så att jag slipper mitt lilla tråkiga rum. Fast vi ska måla om och sådand senare till våren=) Får väl ta lite bilder och lägga upp senare. Men nu ska jag kolla runt lite så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0