Varför?

Varför ska min bror vara så dum? Jag är så jävla snäll hela tiden, men får bara skit tillbaka. Nu har jag iaf ätit och ska åka och hämta Bosse som har varit borta några dar=) Miss u! Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan, vilket verklingen sög! Sen gick jag hem och fixade naglarna röda, långa och fina, riktigt fina blev dom tycker jag=) Men har inte min dator och fattar inte Bluetooth på den här skit datan så visar bilder senare!


Haha kollade igenom om min gamla dator igår och hittade massa fjortis bilder på mig som ni kan få se senare.. gick i  femman - sexan på bilderna.. Haha skit kul att titta på. Men nu ska jag åka så vi hörs senare!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0